Wat anderen
van ons vinden

Tevreden opdrachtgevers zijn de beste opdrachtgevers.

“Stop met zoeken mensen. Je bent er. Hotel Content kan je helpen. Met schrijfklussen, contentstrategie, social media skills en tussendoor maken ze je ook nog aan het lachen. Kortom, vijfsterrenhotelletje.”

Anne Janssens, (destijds) hoofdredacteur KNVB Media

"Wij werken graag met Hotel Content samen, omdat we ze zelfstandig op pad kunnen sturen en we altijd professioneel werk van ze aangeleverd krijgen. Daarnaast denken ze kritisch met ons mee en houden ze vast aan hun eigen, prettige en informele stijl."

Roy Cremers, directeur Voordekunst

“Creativiteit met een pragmatische instelling! Met als resultaat: kwalitatieve en relevante content voor gebruik op onze site en social media. We krijgen veel complimenten voor de interviews en daar heeft Hotel Content een groot aandeel in."

Bart Ruisch, (destijds) Online Brand Manager Reaal

"Het is altijd een feest op met Hotel Content te werken. Ze zijn betrokken, tonen initiatief en komen altijd hun afspraken na. Daarnaast werken ze snel en leveren ze topkwaliteit content."

Roman Stikkelorum, co-founder Vruchtvlees

"Tijdens de opstart van Brainwash.nl, het dagelijks platform voor literatuur, filosofie en wetenschap van Human, heeft Hotel Content ons geholpen met het opzetten van een strategie voor onze social media en de rubricering van de website. Dit heeft zo goed gewerkt dat we in de eerste maanden direct de doelstellingen van de NPO haalden!”

Tjebbe Venema, hoofdredacteur Human/Brainwash

“Hotel Content toonde niet alleen zeer hands-on, praktisch en inhoudelijk te zijn, maar ook in staat om snel tot de kern van de zaak te komen. Daarnaast was hun enthousiasme en energie zeer aanstekelijk en inspirerend. Taalkundig sterk en creatief, snapt de onlinewereld en echte teamplayers.”

Moncef Beekhof, manager marketing en communicatie Joods Cultureel Kwartier

Samenwerken?